Lycée International Nefertari 2 Cultures3 Langues

Lhistoire de Nefertari. Cycle1 PS MS GS. 2 Cultures.3 Langues. La réussite de votre enfant. Votre Préoccupation. Notre métier. Son avenir. Lhistoire de Nefertari. Le mot du proviseur. Activités artistiques et musicales. 1er Forum des métiers. Le mardi 28 mars, lassociation des parents délèves et la direction du Lycée Nefertari ont organisé la 1ère journée ori. FELICITATIONS MALAK SELIM. FELICITATIONS OSSAMA BADR. Ambassade de France au Caire. 1er Forum des métiers.

OVERVIEW

This site lycee-nefertari.net currently has a traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have researched zero pages within the site lycee-nefertari.net and found eight websites interfacing with lycee-nefertari.net. We were able to acquire two contacts and locations for lycee-nefertari.net to help you connect with them. We were able to acquire one public network platforms belong to this website. This site lycee-nefertari.net has been on the internet for six hundred and ninety-seven weeks, eleven days, nineteen hours, and forty-three minutes.
Locations
Feb 2011

LYCEE-NEFERTARI.NET RANKINGS

This site lycee-nefertari.net has seen variant amounts of traffic all over the year.
Traffic for lycee-nefertari.net

Traffic ranking (by month) for lycee-nefertari.net

Traffic ranking by day of the week for lycee-nefertari.net

LYCEE-NEFERTARI.NET HISTORY

This site lycee-nefertari.net was created on February 23, 2011. This website was changed on February 23, 2014. It will go back on the market on the date of February 23, 2015. It is currently six hundred and ninety-seven weeks, eleven days, nineteen hours, and forty-three minutes old.
UPDATED
EXPIRED

SITE AGE

LINKS TO BUSINESS

WHAT DOES LYCEE-NEFERTARI.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of lycee-nefertari.net Mobile Screenshot of lycee-nefertari.net Tablet Screenshot of lycee-nefertari.net

Hassan Mohamed Ali

3 rue Versigny

Paris, 75018

FR

11 Internet SARL

Hostmaster UNETUN

7, place de la Gare

Sarreguemines, 57200

FR

LYCEE-NEFERTARI.NET HOST

We detected that a lone root page on lycee-nefertari.net took two thousand two hundred and fifty milliseconds to stream. We could not find a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider lycee-nefertari.net not secure.
41.65.119.91

ns61.1and1.fr
ns62.1and1.fr

SERVER OPERATING SYSTEM

I discovered that this website is operating the Apache/2.4.7 (Ubuntu) operating system.

Lycée International Nefertari 2 Cultures3 Langues

DESCRIPTION

CONTENT

This site lycee-nefertari.net states the following, "Cycle1 PS MS GS." Our analyzers observed that the website stated " La réussite de votre enfant." The Website also stated " Le mardi 28 mars, lassociation des parents délèves et la direction du Lycée Nefertari ont organisé la 1ère journée ori. Ambassade de France au Caire."

MORE WEBSITES

Lycée Privé Polyvalent Nevers à Montpellier Des Valeurs, des Moyens, Des Réussites

Lycée Privé Polyvalent Nevers à Montpellier. Des Valeurs, des Moyens, Des Réussites. Les élèves japonisants et notre correspondante japonaise ont confectionné ensemble les Makis. Un grand merci au personnel du self pour leur aide.

Lycée Désiré Nisard

Qui est Désiré Nisard? Personnels techniques, de service et de sante. La lutte contre le gaspillage à la cantine. Les 2 SPVL collectent pour les restos du coeur au LDN.

Accueil - Lycée Privé Notre Dame dEsperance

BTS Management des Unités Commerciales. Commerce International à référentiel européen. Les certifications en langue étrangère, anglais, espagnol, chinois, classes européenne et bilangue, Parlement Européen des Jeunes, les voyages. Est la devise du lycée. En ce moment au lycée. Remise des diplômes de Cambridge.

Lycée de la Nouvelle Chance - Accueil

Un dispositif de formation pensé pour vous. Présentation du Lycée de la Nouvelle Chance. Les services du lycée Magenta. La visite du lycée Magenta. Entrer au Lycée de la Nouvelle Chance. Les plus de la formation.

Odilon Redon - Lycée général et technologique

ODILON REDON - LYCEE GENERAL ET TECHNOLOGIQUE ET PROFESSIONNEL. PAUILLAC - LESPARRE - GIRONDE.